Incentro is een zeer succesvol IT-bedrijf. Ze sleept verschillende prijzen in de wacht. Zoals al jaren de ‘Great Place To Work’ award. Maar ook ooit de Loden Loeki voor de meest irritante radioreclame. Met een knipoog uiteraard, want die legde hen geen windeieren. Als je nog niet bekend bent, dan is de eerste stap: bekend worden. En dat doe je door op te vallen. Maar dat was ooit. Inmiddels zit Incentro in een volgende fase.

“Tijdens het opzetten van onze nieuwe merk- en marketingstrategie gericht op demand generation ontstond de vraag: “maar hoe meten we nu écht het succes hiervan?”. En daar kwam Bram uit te lucht fladderen. Bram’s enthousiasme en optimisme waren aanstekelijk. Hij slaagde erin om complexe materie op een heldere en boeiende manier uit te leggen, waardoor iedereen ermee aan de slag kon.

De sessie was gebaseerd op de inzichten van Byron Sharp, een autoriteit op het gebied van merkmarketing. Bram vertaalde Sharps theorieën naar praktische tips en handvatten die we kunnen toepassen in ons werk.”